המטרה שלנו

להיות גורם מוביל, מהותי וחדשני בתחום ניהול חשבונות הבית

מטרת החברה לספק שרותי מידע, וכלים העומדים לרשות הלקוחות בכל זמן ובכל מקום, באופן שיאפשר ללקוחותינו לקבל את ההחלטות המיטביות עבורם וליישמן ללא חסמי ידע ומומחיות.

animation_640_klzfx8pn.gif
המשימה שלנו

הקלה משמעותית על חייך

חשבתם פעם כמה זמן גוזל מכם הטיפול בחשבונות משק הבית?
כמה זמן גוזל התהליך של קבלת החשבונות, בדיקתם, תשלומם ותיוקם? לא עדיף לבלות עם הילדים או עם חברים במקום לבזבז את הזמן המועט והיקר שיש לנו בחיי היום- יום?
בדיוק בשביל זה יצרנו עבורכם את אקוביל -פלטפורמה ייחודית לניהול, מעקב ותשלום של חשבונות משק הבית.
מצלמים את החשבונות פעם אחת, מעלים ליישום, ומאותו הרגע ניתן להסיר את הדאגות מהלב.
היישום מאפשר לרכז את כל החשבונות במקום אחד ולקבל אותם ישירות בצורה דיגיטלית אל מכשיר הסמרטפון. המערכת מעניקה לכם מגוון רחב של כלים הכוללים ניתוח של החשבונות, אפשרות לצפות בדיווחים בזמן אמת על מצב התשלומים, קבלת תזכורות והתרעות על תשלומים, דיווח על חריגות בתשלום ועוד.
בנוסף, המערכת מאפשרת לבצע את התשלום של החשבונות בקליק אחד ישירות מהיישום ללא צורך לפנות כל פעם לספק שונה לצורך ביצוע התשלום.

קצת על האנשים והחברה

מאחורי הקלעים

החברה סיימה את תוכנית החממה של בוגרי יחידת 8200. בין המשקיעים בחברה

חברת גמא ניהול וסליקה בע"מ, חברת אורדע פרינט תעשיות בע"מ ומשקיעים פרטיים.

EcoBill פועלת באזור התעשייה בכפר סבא.

הצוות המוביל:
רז שפירא – מנכ"ל ומייסד, רו"ח.
בעל ידע רב בתחום העיסקי פיננסי.
מילא תפקידי ניהול ופיתוח עיסקי בארגונים וחברות מהגדולות בישראל. בעל תואר ראשון ושני מאוניברסיטת תל אביב.

חן שפירא –מנהל טכנולוגי ומייסד
טייס וקצין ביחידה 8200 . בעל 25 שנות שרות בצה"ל.
שירת במגוון תפקידים שונים ביחידה. בעל תואר ראשון ושני במדעי המחשב.

Rectangle Copy@3x.png

התחילו עכשיו!

שאלות ותשובות

כיצד מתחברים ל EcoBill?


התחברות למערכת היא פשוטה ומהירה. לאחר תהליך הרשמה קצר, תצטרכו לצלם פעם אחת בלבד את החשבון ולאחר מכן החשבונות יגיעו לאפליקציה אוטומטית.




האם ניתן לשלם את החשבונות באמצעות EcoBill?


בהחלט. אקוביל פיתחה פתרון תשלום ראשון מסוגו -תשלום בקליק. תוכלו לשלם את כל החשבונות .ישירות מהנייד וכך לחסוך את הצורך לעבור בין אתרי ספקים שונים התשלום מאובטח בטכנולוגית PCI DSS .




כל החשבונות שלי בהוראות קבע, למה כדאי לי להצטרף?


דווקא מכיוון שהחשבונות מנוהלים בהוראת קבע, רבים שוכחים לבדוק את החיובים ולא רואים כאשר הם משלמים יותר כסף מהנדרש (שינויי תוכנית, חריגות מוגזמות ביחס לתקופות קודמות, ועוד...) EcoBill שולחת התרעות על חריגה מהתשלום הרגיל. כך, הלקוח יכול לבחון את התשלום לפני חיובו ולברר עם הספק את מהות החריגה.




האם עליי להוריד אפליקציה?


אין צורך בהורדת אפליקציה. מדובר ביישום מתקדם (PWA) שניתן לשימוש ישירות
באינטרנט (כמובן שקיימת אפליקציה בחנויות של Apple ו- Google). כמו כן, ניתן לשמור
קישור לאפליקציה בעמוד הבית של הנייד או המחשב ולהכנס דרכו ישירות אל EcoBill.




האם השימוש באקוביל כרוך בתשלום מצד המשתמש?


נכון להיום השימוש אינו כרוך בתשלום. במידה ובעתיד נשיק חבילה הכרוכה בתשלום, נעדכן את הלקוחות על כך. בנוסף, נדאג שתמיד תהיה אופציה לחבילה חינמית. החבילה ללא תשלום נוסף תכיל את האפשרויות הבסיסיות אשר קיימות היום, וביניהן: קבלת הודעה על הגעת חשבון, קבלת החשבון למייל ואפשרות לשלם ישירות דרך היישום.




במידה ויש לי בעיה בתשלום, האם עליי לפנות אל ספק השירות או ל EcoBill?


אנחנו תמיד נשמח לתת לכם שירות במידה ונתקלתם בעיה. אנחנו יודעים את התשובות לבעיות הכי מעצבנות.




מה המשמעות של "חריגה בחשבון"?


חשבון חריג הוא חשבון שגדול ב-10%-15% מהחשבון המקביל הרלוונטי התואם לו (במים, חשמל וגז החשבון המקביל הוא החשבון התואם מהשנה הקודמת, ובשאר החשבונות החשבון התואם הוא החשבון האחרון).
בתקשורת למשל, חשבון חריג יכול להתבטא בהעלאת המחיר של תוכנית קבועה (אחרי התקופה בה התמחור הוא הזול יותר) או בגידול בהוצאות משתנות.




איך מתנתקים מ EcoBill?


הניתוק הוא פשוט. אנחנו נודיע לספקי השירות על בקשתך להחזיר את המצב לקדמותו. מאותו הרגע, יצירת קשר עם הספק כדי לוודא שאכן ביצעו את בקשתך תהיה על אחריותך בלבד. יש שאלות נוספות? כתבו לנו למייל: support@eco-bill.com